Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μουσική έννοια Ηχόχρωμα

Στόχοι : Να αναγνωρίζουν διάφορους ήχους.
              Να διακρίνουν ένα ήχο ανάμεσα σε άλλους.
              Να διακρίνουν τον ιδιαίτερο ήχο που παράγει το κάθε κρουστό όργανο.
              Να ακούν ήχους που προέρχονται από πηγές που δεν βλέπουν.

Μουσικά παιχνίδια
 Ακρόαση – προσοχή – Διάκριση – απομνημόνευση ήχων.

Τα παιδιά σχηματίζουν ημικύκλιο. Ένα παιδί έρχεται στη μέση με δεμένα τα μάτια.
  1. Καλείται το παιδί αυτό να διακρίνει ποιο παιδί μίλησε. (αναγνώριση φωνών, έννοια του ηχοχρώματος)
  2. Ακούει ταυτόχρονα δύο ή και τρεις γνώριμες φωνές και καλείται να τις αναγνωρίσει. (αναγνώριση – διάκριση φωνών)

Τα παιδιά στο ημικύκλιο κρατάνε κρουστά όργανα στα χέρια τους.
  1. Η νηπιαγωγός κάνει νόημα σε ένα από τα παιδιά του ημικυκλίου να παίξει το όργανο που κρατάει. Το παιδί που στέκεται στη μέση πρέπει να αναγνωρίσει τι όργανο ήταν. (αναγνώριση ήχου)
  2. Η νηπιαγωγός κάνει νόημα σε δύο, τρία ή περισσότερα παιδιά να παίξουν διαδοχικά από έναν ήχο. Το παιδί που στέκεται στη μέση ακούει το σύνολο των προτεινόμενων ήχων και μετά απαντά. (αναγνώριση και μνημόνευση ήχων)

  1. Η νηπιαγωγός κάνει νόημα σε δύο, τρία ή περισσότερα παιδιά να παίξουν από ένα ήχο συγχρόνως. Το παιδί που στέκεται στη μέση πρέπει πάλι να αναγνωρίσει τα όργανα. (αναγνώριση πολλών ήχων συγχρόνως, έννοια του συνδυασμού ηχοχρωμάτων)

2 σχόλια: